Tuesday 22 May 2012

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..akhirnya.
.terbina juga blogg saya yang kedua ini..yang mana blog saya yang pertama iaitu :http://noriezyuka.blogspot.com/
blog itu hanyalah pasal diri saya dan segalanya..manakala blog ini adalah untuk bisnes Apam Polkadot dan cupcake yang saya buat..
Alhamdulillah..apam polkadot yang saya buat sebelum ini mendapat sambutan ramai..walaupun saya hanya menjualnya secara kecil-kecilan melalui internet tetapi tetap mendapat sambutan ramai..terutamanya pelanggan yang terdiri daripada pelajar IPT di negeri melaka..
Insyaallah..semoga bisnes apam polkadot dan cupcake saya buat nanti berjalan dengan lancar..
Amin..Insyallah jugak..dengan adanya blog baru ini dapat membantu saya untuk meluaskan lagi produk apam polkadot dan cupcake yang saya buat nanti..Insyaallah..
sekian.

No comments:

Post a Comment